Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

Nu är det tags att du börjar blogga tycker jag!!!!!!!!!!!!

Man kan ju inte ha en blogg utan att skriva?, skandal!!!

Du bästa Rebecka, varför skapa en blogg om du icket skall skriva?

hej vrf skriver du aldrig?

Gud vilken fin blogg!! men inga inlägg??

Jag vi se fler inlägg tack!!!!

hej Rebecka<3 jag vill att du ska blogga

<3 Älskling blogga nu!

Snälla skriv<3

Skriv mer!!!!!<3

du får i uppgift att blogga nu!!

Kim

blogga snälla jag ber dig<33333333

skriv!!!!!!!!

snälla bloggaa

För varje inlägg du skriver så kommer jag att skänka en slant till barnen i afrika

skriv nu, jag går varje dag och väntar på ett inlägg pls!!!!!!!

pls skriv ett inlägg för min skull

DU ÄR ARRESTERAD FÖR ATT HA MISSBRUKAT HELA IDEN MED ATT HA EN BLOGG, OM DU SKRIVER ETT INLÄGG INOM 24 TIMMAR SÅ KAN VI SLÄPPA DET HELA. MVH SVERIGES POLIS

DU ÄR ARRESTERAD FÖR ATT HA MISSBRUKAT HELA IDEN MED ATT HA EN BLOGG, OM DU SKRIVER ETT INLÄGG INOM 24 TIMMAR SÅ KAN VI SLÄPPA DET HELA. MVH SVERIGES POLIS

du skriver ju inte???

hhej vrf bloggar du inte

snygg du är<33 men inga inlägg????

slla blogga!!!!!! du är så fin men vrf inga inlägg

skriv nått då

hejsan svejsan här kikar man in och hittar en blogg utan inlägg?

Hahhah Britta va är det för ett jvla namn?!?! HAHAH

Som svar på din fråga musklipuskli så heter jag inte Britta utan Brittan!! Desuotm tycker jag inte att musklipuskli var ett vidare snyggt namn!!

Jag ber om ursäkt.... Brittan....

Tack för din förståelse... Musklipuskli.

Musklipuskli och Brittan sluta bråka!!!!!!!! Jag tror inte det är så kul för Rebecka att få sånna kommentarer

Här bråkas det minsan inte!! Eller hur?..... musklipuskli

Sluta mobba mig för mitt namn!! Det här går att polisanmäla Brittan

Jag håller med!! men det var faktiskt du som började ändå bara så duvet musklipuskli

men ahhhh vad jobbiga ni är sluta bråkas över en liten småsak!! hur gamla är ni? 3 år eller??? HAHAHA

nää jag fyller 11 i maj....

vad najs! Jag fyller 10 i augusti!!! Vill du gå på bio eller nå Lisen?

Johan det här är en blogg, inte en mötesplats.....

Öj du Miranda du är bara avundsjuk. ja johan jag vill träffas.

hmmmm skumma kommentarer

vad roligt Lisen! Vilken film vill du se??

spiderman 2....

najs, fredag klockan åtta?

aaaa<33333 bye

Lisen och Johan, ni vet att det här är en blogg och inte en chatt?

Vaddåråå får man inte skriva till varandra eller????? , du är avundsjukXD

Nej men jag tycker synd om rebecka för hon får massa onödiga kommentarer

hallå man blir ju glad av mkt kommentarer, devetju alla????:D

Lisen och Johan för i helvete se inte spiderman!!!!! snälla den kommer vara dåligt i prommise you

Men jag vill se den spiderman är så snygg jueee<33333

snälla barn...

håller med, spiderman är ascool.

hahhahahhah spiderman suger

Men sluta skriva så dumt!! fatta att ngn kan bli sårad!!!!!!!!!!!!!!

Haha vem då? spiderman eller?

hahhahahhahahahhahah alla här är dumma i huvet somm säger att spider man suger??????

Hejsan. Jag letar efter min gröna cykel som blev stulen i går om någon ser den var vänlig att ringa mig! Mitt nummer är: 112. MVH Malin

Svar till Malins kommentar: Jag stal din cykel.

För i helvete Kristin, vi pratade ju om det på jobbet!!!?? Du skulle ju inte stjäla mer!

Jag behöver hjälp.

Gud va fin du e rebecka men lite för lite inlägg;)

Om du bara lämnar tillbaka min cykel så kan vi väl glömma allt det här?

Svar på Malins kommentar: Nej.

Nu är du barnslig Kristin, Du och jag får prata om det här imorgon på jobbet.

Hallå hallå, jag skulle behöva lite råd, frugan är inte hemma och jag ska laga mat så min fråga är: Kan man värma en sked i micron?

Svar: JA!!! DET KAN MAN!

Svar på din kommentar Rickard. För det första gör du i ett fel i att säga att du ska laga mat när du så öppenbart ska värma något i micron, för det andra så får du testa micra med en sked, vem vet det kanske funkar?

Tack för tipsen, här ska micras skejar!!!!!!!!!!

haha vilket tomt inlägg

Den här frågan går ut till allmänheten:
Hur skalar man en potatis på bästa sätt?

Hej Ullabritta! Jag föredrar att använda en sax, men det funkar säkert med en bra hårnål också.

Käraste Ullabritta, använd en potatisskalare. Brukar nästan alltid funka

Hej Lennart jag måste bara fråga hur du tänker när du skriver potatisskalare. Allvarligt talat, hur gammal är du? Tre år eller? här tycker jag bara att vi ska skriva seriösa svar.

Jag blev hungrig när jag läste potatis.

Hej Ullabritta, använder själv oftast naglarna när jag skalar potatis, ger ett fint resultat. Kram.

Tack Anja så mycket för tipset. Det ska jag verkligen testa

Hej jag heter örje och är 12 år, ska göra ett skolarbete om en förebild, förslag?

Miley Cyrus, helt klart

Hej Örje, Markolio är en fin förebild för en grabb i din ålder.

Jimmy Jansson är väl lite cool? Och en väldigt bra förebild vill jag säga

hihih

jag söker en man i 30-årsåldern, järna brunt hår och magrutor hör av dig om du är intresserad

hejsan svejsan Anja! TYCKER ATT DU LÅTER JÄTTEINTRESSANT! har dock inga magrutor eller brunt hår är lite över 30 år men skulle va jätte kul att träffas




Kom ihåg mig?